Strony

piątek, 24 lipca 2015

Niedziela dla włosów (2)

Co zrobiłam?

- własnoręcznie zrobiony olej cebulowy (cebula + czosnek + 2 tyg w słoiku z olejem z pestek dyni) 7h w dzien bez czepka
- KALLOS ALOE na ten olej na 2 h
- Mycie szamponem dla dzieci z biedronki, z sodą (chciałam usunąć czerwoną poświatę po piance VENITA) - dwukrotnie
- płukanka z octu jabłkowego pozostawiona na 2 min
- płukanka z zioł (80% lipa, 20 % mix lisc brzozy, lisc gruszy, rumianek, chabry, dziki bez )

Włosy były suuper! Ten blask, objętość!
Byłam zadowolona :)

7 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają i cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Kallosa Aloe :) Ładne masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aloe dopiero testuje :)
      Dziekuje :D staram sie je polubic :P

      Usuń
  3. bardzo podoba mi się kolor na ostatnim zdjęciu, marzyłam niegdyś o takim brązie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor to nie brąz :P to mysi blond :) ale na zdjęciu tak wyszlo + jest poświata po czerwnoej piance ;/

      Usuń
  4. Masz super włosy, a rady bardzo przydatne :D

    Zapraszam - tutaj mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń